تاتو آرتیست ها

لیز کلمنت، تصویرگر مشهور تاتو Liz Clement

ویدئو تاتو آرتیست لیز کلمنت

لیز کلمنت ، فارغ التحصیل دوره نقاشی از کالج هنر فالموت است، شهرت خود را با توجه به تصویرگری های هیجان انگیزش به دست آورده است. در حال حاضر در انگلستان زندگی می‌کند و روز به روز در حال رشد و پیشرفت است. بعد از تصویرگری های حرفه ای که در آپارتمان خود انجام می داد، برای مجله های معتبری مثل گاردین، کرنگ کار می کرد. کلمنت یک کار گروهی متمایز تشکیل داد که در آن از مداد و فتوشاپ برای تصویرگری استفاده می کردند، این گروه در نوع خودش بسیار متمایز و منحصر به فرد بود. تصویرگری را از مد سنتی شروع کرد، با استفاده از مداد شمعی نرم تصاویر ساده ای را خلق می کند و یک حس جدید سنتی در انسان به وجود می آورد. با این وجود، تاتو های منحصر به فرد اوست که چهره او را متمایز می‌کند. هر یک از پرتره های او چکیده ای از هنر اوست. این جای تعجب ندارد که بگوییم که کلمنت در حال حاضر مشغول آموزش تاتو در استودیو تاتو Occult است. با وجود این که او به سرعت به عنوان یکی از تاتو آرتیست ها در بریتانیا شناخته شد، هم چنان کسب و کار شگفت‌انگیز تصویرگری خود را نیز مدیریت می کند و از سراسر دنیا سفارش می گیرد.

چگونه جسی لیز کلمنت تبدیل به یک تصویرگر تاتو شدید ؟

کلمنت می گوید: همیشه نقاشی خوبی داشتم، به همین دلیل ناخودآگاه به سمت تصویرگری کشیده شدم. من خوش شانس بودم که توانستم در کالج هنر فالموت در رشته تصویرگری تحصیل کنم. این مکان بسیار مناسبی برای تحصیل است، هنرمندان بسیاری در آن کالج رفت و آمد می‌کنند.

چند سال پیش برای انتشارات یک کتاب کار می‌کردم، در نهایت در سال ۲۰۰۸ به دلیل تصادفی که داشتم از کار افتاده شدم. این به آن معنا بود که زمان زیادی دارم تا بتوانم با دست های خودم کاری انجام دهم، به همین دلیل از کار تمام وقت خودم استعفا دادم هر روز نقاشی می کشیدم و این به یکی از بهترین قسمت های زندگیم تبدیل شده بود. یک صفحه ی فیس بوک/ توییتر/ اینستاگرام درست کردم و تمرکزم را روی پرتره هایم گذاشته بودم. مدتی برای خود یک مدیر برنامه استخدام کردم کسب و کار آنلاین خودم را اتاق خوابم در شرق لندن شروع کردم.

در سال پیش به برایتون مهاجرت کردم، در آن موقع نیمی از وقتم را به آموزش تاتو و نیمی دیگر را به تصویرگری اختصاص داده بودم. در حال حاضر من فروش اینترنتی دارم و در صورت درخواست روی کارهای دیگر به صورت خصوصی ادیت انجام می‌دهم.

به عنوان تصویرگر تاتو سبک و سیاق حال حاضر خود را چگونه تعریف می کنید ؟

من در منزلی بزرگ شدم که در و دیوار آن پر از نقاشی هایی از زمان ویکتوریا و ادوارد بود. تاثیر زیادی روی من گذاشت و من از آن نقاشی های کلاسیک بسیار الهام گرفتم. من دوست دارم از همین نوع نمادین استفاده کنم و زیبایی شناسی معاصر را هم چاشنی آن کنم.

مسئله الهام بخش دیگر، برای من هنر تاتو است. سالیان سال است که مردم در سر تا سر دنیا برای نشان دادن داستان یا نمادی روی پوستشان تاتو می زنند، من بسیار آن را می پسندم و سعی می کنم آن را انجام دهم. کلمنت در مورد خودش می گوید: فکر می‌کنم محبوبیتی که تاتو اخیرا” داشته است، از دلایلی است که من به آن واکنش مثبت نشان می دهم. در حال حاضر من زمانم را بین تاتو کردن در استودیو Worthing، و کار کردن روی پروژه های مختلف تصویرگری تقسیم کردم.

تصویرگر تاتو

جسی لیز کلمنت ، تصویرگر تاتو

مهم ترین چیزی که در زندگی تان دارید چیست ؟

شاید خنده دار باشد اما iMac من مهم ترین چیزی است که دارم. کمی غیر معقول به نظر می رسد اما صادقانه بگویم، بدون وجود آن هیچ کاری نمی توانم انجام دهم.

نظر شما در مورد راه اندازی یک استودیو خانگی چیست ؟

من یک میز کار خریدم و تمام وسایلم را روی آن قرار دادم. من نیاز به سیستم زیاد پیچیده ای برای انجام کارم ندارم، با سیستم ساده اولیه ام راحت هستم. تنها چیزهایی که برای خودم خریدم یک اسکنر و آی مک است. از نظر کلمنت تنها چیزی که برای انجام کار لازم است یک محیط آرام و راحت و مکانی برای استراحت است. در حالی که الهام گرفتن بسیار اهمیت دارد، به نظر من عملکرد مناسب باید جزو اصلی یک فضای کاری باشد.

چه چیزی در فضای کاری مهم است تا آن را به یک محیط کاربردی یا الهام بخش تبدیل کند ؟

با وجود این که الهام بخش بودن بسیار اهمیت دارد اما به نظر کلمنت کاربردی بودن محیط کار هم بسیار در نتیجه ی کار موثر است. اگر محیط کار شما بسیار مرتب و زیبا باشد اما در آن کارایی نداشته باشید به چه درد می خورد؟

معایب و مزایای کار در منزل از نظر شما که تصویرگر تاتو هستید چیست ؟

برای من بهترین مزیتش این است که می توانم تمام برنامه هایم را تحت کنترل خودم داشته باشم. طراحی هرگز محدودیت ندارد، به همین دلیل داشتن یک محیط آرام برای من بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این دیگر نگران رفت و آمد نیستم و حتی مجبور نیستم سر ساعت خاصی بیدار شوم که این بسیار عالی است.

فکر کنم بزرگترین عیب کار در منزل این است که در دنیای کوچک خودت غرق می شوی. اگر حواست به اطرافت نباشد تنها خواهی ماند، چون همه کارها را خود به تنهایی باید انجام دهی. من هرگز برای کار اداری مناسب نیستم اما می دانم که برخی فریلنسر ها دلتنگ آن محیط کار هستند.

چگونه از مکانی که دارید بهترین استفاده را می کنید ؟

طبقه های زیادی دارم، چون برای من دسترسی آسان به چیزهایی که می خواهم بسیار اهمیت دارد.

وسیله ای در منزل شما وجود دارد که شرایط را برایتان آسان تر کند ؟

بله، استودیو چاپ خودم. من بیشتر زمان خود را صرف چاپ کردن، بسته بندی و ارسال آثارم می کنم. هر چیزی که این فرآیند را کارآمد تر کند برای من یک امتیاز محسوب می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *