تاتو آرتیست ها

برترین تاتو آرتیست دنیا؛ کریس گاروِر Chris Garver

کریس گاروِر ( برترین تاتو آرتیست دنیا ) در پیتسبرگ ایالت پنسیلوانیای آمریکا بدنیا آمد و بزرگ شد، او در بین سه برادرش کوچکترین بود. از آنجا که مادرش هنرمند بود او را در شش سالگی به مدرسه ی هنر و خلاقیت پیتسبرگ گذاشت. به همین ترتیب او اول نقاشی را فرا گرفت و سپس اولین کار تاتویش را در ۱۵ سالگی انجام داد.

ورود جدی کریس به دنیای تاتو از ۱۷ سالگی شروع شد، وقتی او گیتار بیس خود را برای خرید تجهیزات تاتو فروخت! در اوایل دهه ی دوم عمرش او به نیویرک نقل مکان کرد، جایی برای رشد و شهرت روز افزونش نه فقط برای کیفیت بالای تاتو هایش بلکه به خاطر عشق فزاینده اش به هنر تاتو! در سال های بعد او نه فقط در هر دو قاره ی آمریکا که در اروپا و آسیا هم سفر های کاری و فعالیت بسیار داشت، وی هم چنین مدتی را در ژاپن کنار دست اساتید مشهور ژاپنی تاتو ، هوریوشی، هوریتومو و هوریتوشی برای یادگیری سبک تاتوی ژاپنی سپری کرد، بعد به تبت رفت و از تاتو آرتیست معروف تبتی، مونکِ بودایی سبک های شرق آسیایی را به خوبی فرا گرفت.

تاتو آرتیست کریس گاروِر

همه ی این تلاش ها بود که امروزه با سرچ کردن نام برترین تاتو آرتیست دنیا او را در صدر تمامی اسامی برترین ها می بینید. در سال ۲۰۰۵ کمپانی مشهور ( میامی اینک ) او را به عنوان استاد ویژه ی برند خود برگزید و تا امروز همکاری این دو غول دنیای تاتو ادامه دارد. کریس هم چنین شوی تلویزیونی معروف خود با عنوان میامی اینک را دارد و بسیاری از سلبریتی های معروف هالیوود مشتری های دائمی او هستند. او در فلوریدا تاتو شاپ مجلل خودش را اداره می کند و نه فقط اجرا و آموزش، که ساخت دستگاه ها و تجهیزات تاتوی انحصاری خودش را هم دارد. کریس در کنار هنر تاتو ، نقاشی هم می کند و در ساعات استراحتش گیتار بیس نیز می زند و بند خودش را هم رهبری می کند. زندگی او نمونه ی بارزی برای تلاش مستمر و رسیدن به موفقیت با عشق و اراده ی واقعی می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *