تاتو آرتیست ها

تاتو آرتیست شدن گرگ جیمز Greg James

ویدئو تاتو آرتیست گرگ جیمز

عشق گرگ جیمز به تاتو به اوایل نوجوانیش برمی گردد، وقتی که او ۱۴ سال بیشتر نداشت و شروع به زدن تاتو روی بدن برادرش کرد. همین تاتو باعث شد او موفق به گذراندن دوره کار آموزی در تاتو شود. طی ۵ سال بعد از آن گرگ تمام نیرو و وقت خود را صرف عالی کردن هنرش در تاتو کرد. در آن سال ها او بخاطر روش منحصر به فردش در زدن تاتو ها به سبک گری واش با سوزن تک سر در آمریکا به شهرت رسید. هم چنین او بخاطر استعدادش در سبک تاتوهای ژاپنی مشتری های بسیاری از کشور ژاپن پیدا کرد. بخاطر میل به بی نقص بودنش او تصمیم گرفت که زیر دست کلیف زاون کار کند. موسسه هنری کلیف در آمریکا به نام سان ست استریپ تاتو بسیار شناخته شده می باشد. او ۲۵ سال آینده زندگی هنریش را در همان موسسه کار کرد و در طی آن سال ها شهرتش در سراسر دنیا افزون شد و گرگ در کنار کارش به آموزش تاتو به بسیاری از تاتو آرتیست های معروف دنیا نیز پرداخت.

در سپتامبر ۲۰۱۲ گرگ جیمز تصمیم به بازگشایی موسسه هنری خودش گرفت، که امروزه در تمام دنیا با نام تاتو دلوکس شناخته شده است. تاتو شاپ او هم اکنون در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. بسیاری از سلبریتی های مشتاق به داشتن تاتو، کار دست او روی بدنشان به یادگار هست.

تاتوهای چشم او در بین تمام تاتو های دنیا معروف و منحصر به فرد است. آن چنان کارهای او متفاوت است که از بین صد ها تاتو به راحتی قابل شناسایی هستند. هنرش چنان بر روی بدن می نشیند که انگار آن فرد با همان تاتو روی بدنش متولد شده است. تمام کار های او ذهنی می باشد و خودش می گوید، تمام کارهایی که در تجربه ۳۰ سال هنریم زده ام درون سرم است. گرگ جزء معدود تاتو آرتیست های معروف دنیاست که تاتو هایش روی بدن سلبریتی هایی چون: michelle geller ، Denis richards ، charlise sheen ، Jesse James ، Joan Jett و…

تاتو آرتیست

وقتی به هنری علاقه و عشق داشته باشیم با تمرین زیاد، صرف وقت و گذراندن دوره های آموزشی اصولی رد رابطه با هنرمان می توانیم آن را به اوج رسانده و در سراسر دنیا معروف به کیفیت کارمان شویم. هر کاری برای موفقیت احتیاج به عشق، امید و تلاش دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *