تاتو آرتیست ها

مستر کی Mr.K تاتو آرتیست و پادشاه تاتو در اینستاگرام

مستر کی پادشاه تاتو در اینستاگرام

در جوامع کوچکی مثل اینستاگرام اگر یک زمینه وجود داشته باشد که به طور بالقوه از صفحه های مربوط به ازدواج و حلقه‌های نامزدی و عکس‌های عروسی محبوب تر باشد، قطعا” صفحه ی تاتو آرتیست هاست. این شبکه ی اجتماعی بسیاری از افراد را در سراسر دنیا به تاتو علاقه مند کرده است. صفحه ی آقای کی هم یکی از همین صفحه های پر طرفدار برای تاتوست. مستر کی یک هنرمند کره‌ای است که کارش را از مغازه بنگ بنگ در مرکز شهر منهتن شروع کرده است. او به خاطر طرح های ریز، کار دقیق، طراحی‌های Fornasetti و پرتره‌های حیوانات مشهور است. محبوب ترین کار مستر کی Mr.K یک رز شناور در یک شیشه ی استوانه ایست که در سال ۲۰۱۶ زده شده است.

طرح تاتو آرتیست مستر کی

او هم چنین یک فارغ‌التحصیل از پارسونز است که مدتی برای پوشاک خیابانی طراحی می کرده است. او سبک مخصوص به خودش را دارد و مهارت بسیار زیادی در تاتو دارد. جالب این است که بدانید او این میزان از محبوبیت و حرفه ای شدن را در مدت یک سال کاری به دست آورده است. در ادامه مصاحبه ای مختصر با مستر کی خواهیم داشت.

چگونه کار خود را شروع کردید و از مد به سمت تاتو آرتیست شدن تغییر مسیر دادید؟

از وقتی که جوان بودم از نقاشی های مادرم که نقاش بود، خوشم می‌آمد. من از پارسونز با مدرک طراحی گرافیک فارغ‌التحصیل شدم و تقریبا” ۱۰ سال برای یک برند لباس های خیابانی کار می‌کردم. بعد از چند فصل طراحی و اداره کردن کسب‌ و کار، متوجه شدم که این کاری نیست که من می‌خواهم انجام دهم، من می‌خواستم بیشتر طراحی کنم. من از یکی از دوستانم که آن زمان مدیر یکی از تاتو شاپ ها بود، خواستم که به من تاتو زدن را آموزش دهد تا اصول اولیه را یاد بگیرم. وقتی شروع به تاتو کردم، هیچ‌کس تعجب نکرد، چون اطرافیان من می دانستند که من چقدر به آن علاقه داشتم.

در مورد اولین تاتویی که زدید به ما بگویید:

اولین تاتو من کلمه روح بود. هنگامی که جوان بودم، پدرم به من می‌گفت: ” زندگی فقط با ذهن و روح بیدار شده ادامه پیدا خواهد کرد”. 13 سال پیش، به محض اینکه به نیویورک رفتم، به یک مغازه ی تاتو رفتم و شروع به تاتو زدن کردم. آنجا بود که من با دوستی ملاقات کردم و به من یاد داد که چطور باید این کار را انجام دهم.

طرح سگ تاتو آرتیست مستر کی

اولین بار برای چه کسی تاتو زدید؟

اولین تاتو من روی دوستی بود که بهم یاد داد چطوری تاتو کنم. بعد از چند ماه یاد گرفتن، تمرین و حبس کردن خودم در خانه، بالاخره توانستم یک جمجمه ۶ اینچی را با شعله‌های آتش روی ران پای او تاتو کنم. واسه اولین تاتو خیلی بزرگ بود! من استرسی بودم و دستانم برای پنج دقیقه اول لرزان بودند، اما بعد دستگاه را برداشتم و کارم را تمام کردم. دقیقا” ۱۷ ماه قبل بود!

چه چیزی شما را به عنوان یک تاتو آرتیست متمایز می کند؟

من به دلیل پیش زمینه ای که در طراحی و نقاشی دارم، می توانم هم در طرح و هم در اجرا بهترین کار را به مشتری ارائه دهم؛ حتی طرح های بسیار ریز و کوچک. در حال حاضر محبوب ترین تاتو ها، طرح های کوچکی هستند که قسمت زیادی از بدن را اشغال نمی کنند؛ مهارت من هم در همین زمینه است. من می توانم شکل حیوانات و حشرات را در سایز خیلی کوچک روی پوست اجرا کنم.

چه توصیه ای برای کسی که می خواهد برای بار اول تاتو بزند دارید؟

اولین تاتو همیشه برای همه سخت‌تر است. من توصیه می‌کنم که با چیزی ساده، کوچک و معنادار روی یک نقطه ی قابل رویت در بدن شروع کنند.

چرا تاتو اعتیاد آوره؟

یکی هیچ وقت کافی نیست! چه کار اول شما باشد چه کار دهم. چشم‌هایتان به فضای خالی اطراف تاتویی که زدید یا آن جایی که می‌خواهید آن را پر کنید، گیر کرده است. اولین تاتو هیچ وقت آخرین تاتو نیست!

طرح های تاتو آرتیست مستر کی

چه توصیه ای برای هنرمندان مشتاق در این عرصه دارید؟

زمان و عشق بسیار زیادی را به این کار اختصاص دهید. کشیدن و طراحی کردن به مقدار زیاد، خیلی به مهارت‌های شما در این زمینه کمک خواهد کرد. می توانید روی پوست پرتقال یا پوست گریپ فروت تمرین کنید. بافت، انحنا و رطوبت آنها شبیه پوست ما هستند. این کار برای حرفه ای شدن بسیار به من به عنوان یک تاتو آرتیست کمک کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *