تاتو آرتیست ها

مصاحبه ای کوتاه با تاتو آرتیست فردائو الیویرا Fredao Oliveira

ویدئو مصاحبه تاتو آرتیست طرح های تیره و غم انگیز فردائو الیویرا

اگر طرفدار طرح های تیره و غم انگیز هستید، بهتر است کار های تاتو آرتیست فردائو الیویرا را دنبال کنید. تاتو های تیره در حال افزایش هستند و یکی از محبوب‌ترین سبک‌های تاتوی امروزی به حساب می آیند. آنها جسورانه، دقیق و چشم نواز هستند. فردائو یکی از بهترین نوع از این تاتوها را اجرا می کند. تاتو های او یک نوع منحصر به فرد بولد، با سبک معمول هستند. در حالی که بسیاری از تاتو آرتیست ها ترجیح می‌دهند با استفاده از خطوط کم کار کنند و فضای منفی را گسترش دهند، Oliveira به سمت دیگری می‌رود و تاتو هایش را با جوهر سیاه در همه جا پر می‌کند. این باعث می شود که سبک او جزئیات بسیار زیادی داشته باشد که در عین حال شگفت انگیز هستند. او فقط و فقط از جوهر سیاه برای کار هایش استفاده می کند. تاتو های او از نظر معنوی بسیار سنگین هستند. او بر روی نسخه های انتزاعی مانند جمجمه ی انسان و حیوانات، پرتره های همراه با چشم های ترسناک و دیگر عناصر ترسناک تمرکز دارد که ذهن شما را درگیر می کند. عناصر فانتزی و هندسی هم در برخی آثار او به چشم می خورد. پرتره های او دارای جزئیات بسیار بسیار دقیق و واقع گرایانه هستند که با شکل‌های تزئینی و خطوط پر رنگ احاطه شده‌اند. همه ی اینها در کنار یکدیگر حسی را در شما به وجود می آورند که گویی دارید به صفحات مصور رمان های گرافیکی نگاه می کنید.​ در ادامه به مصاحبه ای کوتاه با فردائو اولیویرا می پردازیم.

تاتو آرتیست فردائو اولیویرا

رویای دوران کودکی تو چه بود؟

من هم مثل اکثر بچه ها، می‌خواستم آتش‌نشان بشوم تا به مردم کمک کنم. ​

قهرمانان دوران کودکی شما چه کسانی بودند؟

راکی بالبو و بروس لی.

فکر می‌کردی چه کاره میشی؟ ​

همیشه خودم را درگیر هنر می دیدم. نقاشی کردن همیشه در نظر من بسیار جدی بوده و هست. از آن گذشته، احساس می‌کردم که به عنوان یک کودک برای مدارس عادی مناسب نیستم. من با سیستم آموزشی کنار نمی آمدم. برادر بزرگترم هنرمند بود و همیشه نصیحت های خوبی به من می‌کرد. او به من آموخت که تمرکز کنم و هنر چیزیست که باید جدی گرفته شود تا به نحو احسن اجرا شود.

اولین تاتو ی شما به عنوان تاتو آرتیست چه بود؟ ​

من اولین تاتو رو وقتی ۱۳ سالم بود در یک وضعیت نا به سامان انجام دادم. به مادرم چیزی نگفتم! اما اولین طرحم حروف ژاپنی بود که افتضاح از آب درآمده بود. اما فکر می‌کنم مهم‌ترین تاتویی که روی بدنم دارم را تاتو آرتیست فلیپ آندرید برایم انجام داد و من او را بسیار تحسین می کنم. او کسی است که برخی تکنیک‌های اساسی را به من معرفی کرد. ​

از همه طرح‌ ها و تصویر هایی که روی بدن مشتری هایت تاتو کردی، به کدام یک از آنها افتخار می کنی؟ ​

من معتقدم که همه تاتو هایم مهم هستند، چون تک‌ تک آنها به من درس دادند و باعث بهتر شدن من شدند. اما اخیرا” در اروپا یک طرح فیل انجام دادم که خیلی فوق العاده شد. سه روز و هشت ساعت طول کشید. کار بسیار خوبی از آب در آمد و باعث شد مشتری های زیادی از سراسر دنیا به ملاقات من بیایند.

به عنوان یک تاتو آرتیست سبک خود را چگونه توصیف می کنید؟ ​

من همیشه کارهای آکامیک و خنده دار انجام می دادم. این کاری بود که همیشه می‌کردم. اما وقتی که شروع به تاتو زدن کردم، برخی از مردم به من گفتند که این طرح ها برای پوست زیاد مناسب نیستند. بنابراین من شروع به کار بر روی سبک‌های دیگر مثل نیو اسکول و نئو کلاسیک کردم. با اعتماد به نفس بسیار زیادی کارم را شروع کردم و بسیار خوشحال بودم. سپس کار من به یک سبک بسیار سخت‌تر تبدیل شد، کارهایی با جزئیات زیاد و کنتراست های بالا، اما راستش را بخواهید، نمی‌دانم دقیقا”  بگویم سبکم چیست.

تاتو آرتیست فردائو

فکر می‌کنی ممکن است همه ی افراد در آینده تاتو بزنند؟

مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد و همچنین اطمینان دارم محصولاتی به وجود خواهند آمد که بتوانیم تاتوی قدیمی را پاک کنیم و یک طرح جدید ایجاد کنیم!

و در آخر، تاتو ها چرا وجود دارند؟

تاتو نماد زندگی است. تاتو تمام زندگی من است. هر چیزی که من هستم و هر چیزی که دارم به خاطر کار من به عنوان یک تاتو آرتیست است. این روشی است که من با دوستانم آشنا شدم. این روشی است که من با همسرم آشنا شدم و پسرم را هم دیدم. تاتو جان من را نجات داد​!

تاتو آرتیست اولیویرا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *