تاتو آرتیست ها

هنر تاتو نیکو هِرتادو Nikko Hurtado

ویدئو نیکو هِرتادو تاتو آرتیست معروف آمریکایی

نیکو هرتادو در سال 1981 در روستای سان فرناندو از توابع کالیفرنیای آمریکا متولد شد. پدرش جوشکار مکزیکی و مادرش اسپانیایی خانه دار بود. او از همان کودکی عادت داشت به بیابان های اطراف برود و روی شن ها کاراکترهای معروف کارتونی را نقاشی کند. علاقه ی او به هنر از 16 سالگی شکل تازه ای به خود گرفت و به همراه دوست صمیمی اش در موسسه ی هنری پاسادِنا ثبت نام کردند. نیکو چند سال در این موسسه به تحصیل هنر پرداخت تا این که نهایتا” درس را برای ساختمان سازی رها کرد. پس از سه سال کار سخت در ساخت و ساز، روزی نیکو از کنار تتو استودیوی دوست دیرینه اش مایک می گذشت که تصمیم گرفت داخل رود و به دوستش سری بزند. مایک که چندین سالی در کار تاتو بود پیشنهاد کاراموزی این کار را در کنار خودش به نیکو داد. تا آن روز تنها مشاهده ی نیکو از تاتو روی بدن اعضای فامیلش که قبلا” زندان رفته بودند بود و حتی خود نیکو تاتو نداشت! به هر حال در همان روز او تصمیم گرفت دوره ی آموزشی تتو را زیر نظر دوستش بگذراند. فردای آن روز نیکو ماشین تتو به دست به تاتو شاپ دوستش برای شروع آموزش آمد!
بعد از یک سال کسب تجربه در اجرای تاتو نیکو پرتره ای از بتمن روی بدن مشتری اش زد که آینده ی حرفه اش را تغییر بسزایی داد. اثر هنری اش در مسابقه ی معروفی در آمریکا شرکت داده شد و موفق به کسب رتبه ی اول آن مسابقات شد. البته وی در همان سال چند جایزه ی معتبر دیگر در تاتو را نیز کسب کرد ولی این طرح خاص در دنیای مجازی بسیار پر بیننده شد، در فیسبوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به سرعت وایرال شد.

هنر تاتو هِرتادو
بعد از آن بود که نیکو هرتادو در چندین کانال تلویزیونی و برنامه های معروف اجرا کرد. برنامه هایی مثل: LA Ink ،tattoo wars ،Toni and Dean … برنامه های تلویزیونی او بود که توجه سلبریتی های مشهور دنیا را برای داشتن تتوهای هنر دست نیکو به خود جلب کرد. کسانی هم چون: Drake ،the game ،Fred Durst ،wes Borland ،Brandon Boyd ،Wale Cherly Cole ،Chris Cole ،jasse james ،jeffree Star ،Kat Von D …
نیکو هِرتادو هم اکنون برند خاص خودش را دارد که در سراسر دنیا شناخته شده است و همه ی تتوهای کار دستش هم چون اثر هنری شناخته شده در تمام دنیا می باشد. کمپانی های معروف رنگ و ابزار تاتو برای تبلیغاتشان به سمت او می آیند و داشتن تاتو های او روی بدن از آرزوهای تمام تتو دوستان دنیا می باشد.

وی راجع به همسرش می گوید: هر کار غیر ممکنی که برای من هم اکنون ممکن شده به خاطر کمک های بی دریغ همسر مهربانم است. هم چنین راجع به هنر تاتو می گوید: من همیشه هنر را برای نشان دادن روح زندگی دوست داشتم و هنر تاتو روی بدن افراد همیشه زنده می ماند. حس می کنم این تاتو بود که مرا انتخاب کرد!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *