تاتو آرتیست ها

تاتو آرتیست حرفه ای، مت هانت Matt Hunt

از زبان تاتو آرتیست حرفه ای ، مت هانت : من ورودی هنری بسیار خوبی دارم، می توانم در سبک خودم حرفه ای کار کنم. دوست دارم چیزهای جالب را تاتو بزنم. دقیقا” نمی توانم بگویم منظورم از چیزهای جالب چیست اما می توانید رزومه ی من را چک کنید و کارهایم را ببینید. من عاشق طرح هایی مثل جمجمه، گل رز، صورت خانم ها، پرندگان، گل ها و حشرات هستم.

تاتو آرتیست حرفه ای

من Modern Body Art را به کمک تاتو آرتیستی به نام Jo harrison در سال 1999 راه اندازی کردم. چند سال پیش زیاد تاتو کار نمی کردم اما از سال ۲۰۰۶ به طور جدی آن را شروع کردم. در حال حاضر صاحب Run and Raven هم هستم. من در شهر موسلی در بیرمیتگ هام با سگ هایم فرانک و بتی زندگی می کنم. من به چیزهای زیادی علاقه دارم مثل تاتو زدن، سگ هایم، دوستانم، فروشگاهم، موسیقی، سخت کار کردن، همکاری با دیگران، گپ زدن، با صدای بلند خندیدن، خانم هایی با موهایی تیره، مطالعه، ترایفل توت فرنگی، سفر با هواپیما و قطار، کره ی بادام زمینی، خوش بینی و یادگیری چیزهای جدید. از به تاخیر انداختن کارهایم متنفر هستم؛ البته گاهی این کار را انجام می دهم. هم چنین از تنبلی، سو استفاده، کشمکش و تمام چیزهایی که از آن درست شده، حماقت، فاشیسم، بدبینی.

نگاه کلی در مورد تاتو آرتیست مت هانت :

مت هانت بسیار با استعداد است. او هشت سال است که تاتو آرتیست حرفه ای می باشد. سبک های بسیار زیادی برای کار خود دارد: پرتره های رئال او بسیار زیبا و جذاب هستند، هم چنین تاتو های آبرنگی او. نقاشی ها و تاتو های جمجمه ی تو استایل منحصر به فرد خودش را دارد: ترکیب تاتوی آبرنگی اشکال هندسی و رئالیستی. اگر طرح های جمجمه را دوست دارید، احتمالاً او یکی از بهترین تاتو آرتیست ها برای آن است. مسئله مورد علاقه او در تاتو، هنر ذاتی است. دلیل او از اتمام تاتو های دیگران سرباز می زند، چون نمی تواند با آن ها ارتباط برقرار کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *