ریموو تاتو

دلایلی که افراد اقدام به ریموو تاتویشان می کنند

در سال ۲۰۰۵، نام دوست پسرتان که روی مچ شما تاتو شده بود، به نظر بهترین ایده در دنیا بود. شاید شما آن موقع فکر می کردید تا ابد قرار ست با هم بمانید اما الان هر دوی شما نامزد دارید و دیدن نام او که روی مچ دست شماست ممکن است آزار دهنده باشد. مطالعه ای برای اینکه چرا افراد به تاتو زدن ترغیب می شود انجام شده است. در اطلاعات ارائه‌ شده از یافته‌ها، محققان نوشته‌اند: ” اکثریت قریب به اتفاق افرادی که تتو دارند از طرح خود ( تا ۸۳ درصد ) خشنود هستند.” ​ ظاهرا”  حدود یک پنجم آن‌ها از تتویشان ناراضی هستند، در حالی که تنها حدود ۶ درصد به دنبال ریموو تاتو هستند. در مطالعه سال ۲۰۰۶، محققان با ۱۹۶ فردی که تاتو دارند مصاحبه کردند. ۱۳۰ نفر زن و ۶۶ نفر مرد بودند. ​خوب است بدانیم که بیشتر افرادی که تتو زدند، پشیمان نیستند و ما انتظار نداشتیم که 83% افراد از نتایج بلند مدت خوشحال باشند. آمار جالب زیر را مطالعه کنید:

فقط 58% از افراد اقدام به ریموو تاتو می کنند

این واضح است، اما بیشتر افرادی که به دنبال ریموو لیزری تاتو هستند از آن ها خسته شده‌اند. بسیاری از افراد در زمان جوانی شان تاتو زدند. تا به حال برایتان پیش آمده که یک جفت کفش خریده باشید چون به نظرتان بسیار زیبا بوده است؟ اما سال ها بعد که مشغول تمیز کردن کمد خود هستید، با خود می گویید چرا آن را خریدید و اگر الان بود به هیچ وجه این کفش ها را نمی خریدید. بسیاری از مردم همین موضوع را در مورد تاتو خود احساس می‌کنند و حالا به دنبال راهی برای برداشتن آن می‌گردند.

ریموو تاتو

57 % افراد از تتو یشان خجالت می کشند​

برای بعضی‌ها پیش آمده است که از نتیجه ی تتو یشان راضی نیستند و آن چیزی که انتظارش را داشتند از آب درنیامده است. بسیاری از تاتو ها ممکن است بازخورد های منفی از دوستان و خانواده دریافت کنند که منجر به تاسف و ناراحتی در فرد می شود. این احساس خجالت و نفرت دلیل این بود که چرا ۵۷ درصد از مردم تتوی خود را با درمان‌های لیزری از بین بردند.

38 % افراد بدن خود را بدون تاتو زیبا تر می دانستند

برخی از افرادی که تتو دارند، فکر می‌کنند که تتو تصویر بدنی بهتری به آن‌ها خواهد داد .شاید داشتن تتو برای آن ها بهتر باشد. با این حال، آمار نشان می‌دهد که ۳۰ % از افرادی که اقدام به ریموو تاتو با لیزر می کنند، احساس عکس دارند و حس می کنند، اگر تتو نداشته باشند بسیار زیباتر خواهند بود.

%38 افراد به دلیل شغلشان اقدام به ریموو تاتو می کنند

یک شغل جدید یا تغییر شغل ممکن است باعث شود که افراد تتوی خود را حذف کنند، چون در برخی شرایط بهتر می توانند استخدام شوند. در حالی که تاتو در اکثر مشاغل پذیرفته می‌شود، اما برخی مشاغل هنوز اجازه هیچ تتوی آشکاری را نمی‌دهند .

%۳۷ با لباس‌ها ​مشکل داشتند

MebMD.com می‌گوید که ۳۷ % مردم تاتو یشان را حذف کرده بودند چرا که مشکلی در لباس پوشیدنشان وجود داشت. مثلا” طرح هایی که روی بازو قرار دارند و تیشرت آن ها را کاور می کند و فقط قسمتی از آن دیده می شود و ممکن است مسخره به نظر برسد. این هم می‌تواند دلیل خوبی برای ریموو تتو با لیزر باشد.

مقاله پیشنهادی : راه های مختلف ریموو کردن تاتو

22 درصد ریموو تاتو را به خاطر خانواده شان انجام می دادند

برخی تتو ها در برخی خانواده ها ایجاد تنش می کنند، پس بهتر است به طور کل دیگر روی پوست وجود نداشته باشند. مثلا” ممکن است فرزندان از اینکه مادرانشان روی بازوی خود طرح اژدها داشته باشند، خوشحال نباشند و پیش دوستانشان خجالت بکشند.

ریموو تاتو به خاطر خانواده

18 درصد گفتند تاتو دیگر نمایانگر طرز فکرشان نیست

افراد ممکن است در دوران نوجوانی یا جوانی تتویی زده باشند که در سن بالاتر از آن راضی نباشند. مثلا” در دوران نوجوانی به یک گروه راک علاقه مند بودند و الان دیگر جذابیتی ندارد. یا مثلا” به یک چیزی اعتقاد داشتند و آن را روی پوست خود تاتو کردند اما دیگر به آن پایبند نیستند. پس نبودن آن را ترجیح می دهند و اقدام به ریموو تاتو می کردند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *