تاتو آرتیست ها

تاتو آرتیست علاقه مند، میکی میکلیچ Mickey

میکی وقتی فقط ١۶ سال داشت تصمیم گرفت تاتو آرتیست شود، درست وقتی دید یکی از دوستان قدیمی اش تاتو ای روی بازویش زده به هنر تاتو علاقمند شد. او در سال ٢٠٠٨ اولین ماشین گانش را خرید و چهار سال آینده را فول تایم به یادگیری و اجرای کارهایش پرداخت. بعد از آن بود که به خاطر استعداد و تلاش فراوانش توانست در شمال لندن در یک موسسه ی هنری بسیار معروف به نام Sims Tattoo مشغول به کار شود و تا امروز در همان جا به موفقیت های شغلی هنری اش ادامه دهد.

او عاشق جوهر مشکی و خاکستری یا همان سبک گری واش است، میکی با استفاده از طیف وسیعی از مشکی یک طرح کلی و زیبا را می آفریند، اکثر طرح هایش را یا خودش نقاشی می کند یا تغییرات کلی در طرح اصلی می دهد و آن را خاص و منحصر به فرد می کند.

تاتو آرتیست علاقه مند

میکی ، تاتو آرتیست علاقه مند، از سبک شرقی در تاتو هایش الهام گرفته و همین طور سبکش به هنرمند هلندی به نام Escher نزدیک است. میکی به تاتو کردن طرح های بدون شابلون بسیار علاقه دارد و خیلی از آثار سبک تریبالش tribal دست آزاد تاتو شده است! هم چنین خلق آثار هنری را بسیار دوست دارد و پیکر تراشی روی چوب از هنرهای اوست. او تمرین های بسیار سخت برای نقاشی با خودکار کرده است و استعداد فوق العاده اش برای تاتو های دست آزاد نیز در همین راستا به موفقیت رسیده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *